Job 14 van 83


Report this listing

Solliciteren



HR Assistant met office taken


Functie

Heist-op-den-Berg | HR Assistent | Internationale omgeving | NL-FR | Fulltime | 12 ADV dagen

Over de organisatie

Onze klant is een grote speler met internationale klanten en is actief in de voeding sector. Je komt terecht in een moderne KMO-omgeving waar persoonlijke aanpak centraal staat. Hier kan je mee denken en groeien met het bedrijf.

Jouw nieuwe functie

Als HR Assistent zal je voornamelijk bezig zijn met de loon- en personeelsadministratie. Je bent verantwoordelijk voor de werving & selectie, opleidingen, tijdsregistratie (Protime) functioneringsgesprekken en het contact met collega's voor vragen en de interimkantoren. Je zal daarenboven ook enkele office taken op jou nemen zoals facility management, organisatie van personeelsevenementen, kantoor materiaal bestellen. Daarnaast ben jij het aanspreekpunt voor alle externe partners die door jou worden aangestuurd zoals een marketingkantoor. Jouw collega's kunnen altijd bij jou terecht voor vragen in verband met sociale wetgeving.
Tot slot rapporteer jij alles aan de zaakvoerder. Met andere woorden een gevarieerde allround HR Assistant functie, de ruimte om mee na te denken en de mogelijkheid om het heft in eigen handen te nemen!

Jouw profiel

Jouw profiel

De ideale kandidaat heeft een bachelor of master diploma binnen HR. Een eerste relevante ervaring binnen een gelijkaardige HR-functie is belangrijk. Je werkt graag zelfstandig want je draagt de verantwoordelijkheid over je eigen projecten. Daarnaast heb je kennis van sociale wetgeving en is ervaring met Protime een grote plus. Voor het contact met collega's van andere vestigingen, is naast het Nederlands ook een vlotte kennis Frans noodzakelijk. Voor deze klant is Hays Antwerpen op zoek naar iemand proactief, discreet, organisatorisch sterk dat de juiste prioriteiten kan leggen. Om alles vlot te laten verlopen, is het belangrijk dat je zelfstandig, nauwkeurig en gestructureerd te werk gaat.

  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie

Aanbod

De arbeidsvoorwaarden

Je werkt voltijds op kantoor om nauw in contact te staan met je collega's en werkt in een 40 urenweek waardoor je 12 extra ADV kan opbouwen. Naast het loon heb je ook recht op extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en groepsverzekering.

Solliciteer direct op deze vacature

Heb jij zin in een HR Asisstant positie met office taken in regio Heist-op-den-Berg? Wacht niet langer, maar solliciteer online of neem contact op met Eline Van Gysel van Hays Antwerpen!

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht